Indkvarteringsplanen vil blive lagt på hjemmesiden samt tilsendt klubberne omkring 18. december.
Ved Midtjysk Julecup 2023 er der indkvartering på følgende 4 lokationer:

Nordre Skole
Hagelskærvej 8
7430 Ikast

Hyldgårdsskolen
Hyldgårds Alle 9
7430 Ikast

Ikast Østre Skole
Jyllandsgade 10
7430 Ikast

Ikast Ungdomscenter
Kongevejen 61
7430 Ikast

Ankomst

Indkvarteringen finder sted i klasseværelser samt gymnastiksale, hvor deltagerne medbringer sovepose/dyne og underlag. Informationerne på alle skoler har åbent under hele stævnet.

Vi gør opmærksom på, at grundet pladsen i lokalerne, antal af lokaler og brandreglementer, bedes man som enkeltperson IKKE at benytte sig af dobbeltluftmadras/-foldemadras. Hvis der medbringes en dobbeltmadras, bedes det derfor sikret, at man ligeledes er to om den, så alle kan være i lokalet, samtidig med at der er tilpas plads til at komme rundt.
Det er vigtigt, at man overholder indkvarteringsplanen, da denne er lavet i forhold til brandreglementerne, hvorfor man IKKE må flytte rundt i/ på lokalerne, eller stille møbler, bagage mv. på gangene, uden at have fået tilladelse fra den indkvarteringsansvarlige.

Deltagerkort
Klubberne får udleveret deres deltagerkort og informationsmappe på den skole, hvor man er indkvarteret.
Dette kan ske fra kl. 16.00 til kl. 21.30 d. 27. december og igen fra kl. 6.30 til kl. 12.00 d. 28. december.

OBS! Deltagerkort uden indkvartering skal afhentes på Stævnekontoret d. 28. december kl. 7.00 – 12.00

Stævnekontor adressen er:
IBF Arena  
Stadion Alle 2B 
7430 Ikast
Op ad trappen til 3. sal (Mødelokale)

Snackbar
På alle skoler, hvor vi har indkvartering, har vi indrettet en lille snackbar i Informationen for alle deltagere i Midtjysk Julecup. I snackbaren er der et bredt udvalg af slik, chips og sodavand.

Depositum
Der har desværre været flere tilfælde, hvor deltagere i Midtjysk Julecup har udøvet hærværk på skolerne under stævnet. Regningerne løber efter stævnet op i adskillige tusinde kroner.
For at understrege kravet om ansvarligt opsyn under stævnet skal alle klubber lægge et depositum på kr. 500,- pr. hold, dog max. kr. 2.500,- pr. klub, som sikkerhed for dækning af eventuelle skader. Derudover vil der blive tilbageholdt kr. 350,-. ved udeblivelse fra kamp, se ”Spilleregler”.

Pengene indbetales ved tilmeldingen og tilbagebetales til klubben lige efter nytår, hvis lokalerne efter rengøring før afrejse kan godkendes af Midtjysk Julecups personale fra Informationen.
Husk at modtage en kvittering for aflevering af lokalet, ellers kan deposita ikke tilbagebetales.

Check ud
Indkvarteringsstederne samt skolens område skal være rengjorte og forladt senest kl. 9:30 den 30. december. Bagage kan derefter ikke opbevares på skolerne. Dette er af hensyn til vores rengøringsteam, som starter rengøringen på skolerne kl. 9:00.

Da vi er meget afhængige af vores gode samarbejde med kommunen, beder vi alle klubber gøre ekstra rent den sidste dag inden afrejsen – dvs. lokalerne skal afleveres i samme stand, som de blev modtaget i.

Ligeledes skal det sikres, at alle vinduer og udvendige døre, inkl. terassedøre, er aflåst, når man checker ud, da vi desværre sidste år måtte eftergå en hel skole d. 31.
På forhånd tusind tak for hjælpen.