Indkvarteringsplanen vil blive lagt på hjemmesiden samt tilsendt klubberne omkring 17. december.
Ved Midtjysk Julecup 2022 er der indkvartering på følgende 5 lokationer:
Nordre Skole
Hagelskærvej 8
7430 Ikast
Hyldgårdsskolen
Hyldgårds Alle 9
7430 Ikast
FDF Huset (Forbeholdt dommere)
Østervang 95
7441 Bording
Ankomst
Indkvarteringen finder sted i klasseværelser samt gymnastiksale, hvor deltagerne medbringer sovepose/dyne og underlag. Vær opmærksom på lokalernes kapacitet kontra dobbelt luftmadrasser. Informationerne på alle skoler har åbent under hele stævnet.
Deltagerkort
Klubberne får udleveret deres deltagerkort og informationsmappe på den skole, hvor de er indkvarteret. Dette kan ske fra kl. 16.00 til kl. 21.30 d. 27. december og igen fra kl. 6.30 til kl. 12.00 d. 28. december.
OBS! Deltagerkort uden indkvartering skal afhentes på Stævnekontoret d. 28. december kl. 7.00 – 12.00
Stævnekontor adressen er:
IBF Arena
Stadion Alle 2B
7430 Ikast
Op ad trappen til 3. sal (Mødelokale)
Snackbar
På alle skoler, hvor vi har indkvartering, har vi indrettet en lille snackbar i Informationen for alle deltagere i Midtjysk Julecup. I snackbaren er der et bredt udvalg af slik, chips og sodavand.
Depositum
Der har desværre været flere tilfælde, hvor deltagere i Midtjysk Julecup har udøvet hærværk på skolerne under stævnet. Regningerne løber efter stævnet op i adskillige tusinde kroner.
For at understrege kravet om ansvarligt opsyn under stævnet skal alle klubber lægge et depositum på kr. 500,- pr. hold, dog max. kr. 2.500,- pr. klub, som sikkerhed for dækning af eventuelle skader. Derudover vil der blive tilbageholdt kr. 350,-. ved udeblivelse fra kamp, se ”Spilleregler”.
Pengene indbetales ved tilmeldingen og tilbagebetales til klubben lige efter nytår, hvis lokalerne efter rengøring før afrejse kan godkendes af Midtjysk Julecups personale fra Informationen.
Husk at modtage en kvittering for aflevering af lokalet, ellers kan deposita ikke tilbagebetales.
Check ud
Indkvarteringsstederne samt skolens område skal være rengjorte og forladt senest kl. 9:30 den 30. december. Bagage kan derefter ikke opbevares på skolerne. Dette er af hensyn til vores rengøringsteam, som starter rengøringen på skolerne kl. 9:00.
Da vi er meget afhængige af vores gode samarbejde med kommunen, beder vi alle klubber gøre ekstra rent den sidste dag inden afrejsen – dvs. lokalerne skal afleveres i samme stand, som de blev modtaget i.